Re: TPSA kontra Zoltrix Phantom

Autor: J.F. (jfox_at_priv6.onet.pl)
Data: Tue 21 Sep 1999 - 00:34:32 MET DST

On Mon, 20 Sep 1999 19:32:33 GMT, Robin Wschód wrote:

>no właśnie mówię, że go nie ma,

Ja pisze o wewnetrznych, ale modemach, a nie Win modemach.
Zachowuja sie jak port szeregowy ... na poziomie rejestrow,
ale kto powiedzial ze konwersja na postac szeregowa tam jest ?

>z punktu widzenia systemu jest jest sterownik, oprogramowania - tapi,
>i zwykle emulacja przez system rs'a nie jest potrzebna

Z mojego punktu widzenia wyglada to raczej tak ze nie ma sterownika,
albo on nie dziala :-)
I nie ma opisu ktory umozliwialby skorzystanie :-)

Roznica pomiedzy tapi a "emulacja" jest w zasadzie zadna -
funkcjonalnosc obslugi jest prawie ta sama. Moze poza ta ze
"emulacja" nie zawiera tyle bledow co TAPI :-)

J.