Re: TPSA kontra Zoltrix Phantom

Autor: Robin Wschód (rwschod_at_free.polbox.pl.invalid)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 21:32:42 MET DST

Sun, 19 Sep 1999 22:29:46 GMT, jfox_at_friko6.onet.pl (J.F.) napisał(a):

>Mozliwe ze nie zdaje sobie z nich sprawy - w koncu ludnosc nie dzwoni
>z pretensjami ze im nie dziala jak raz na 10 prob sie nie polaczy.

tylko, że ja mieszkam w rejonie, gdzie tych modemów jest naprawdę dużo i rzadko bywa nawet w porach szczytu by któryś zachowywał się znacząco gorzej od innych, więc albo są na tyle dobre, albo na tyle szybko przyrasta ich liczba, albo ... jakoś są kontrolowane, stąd pytanie

ps.na złość chyba tpnet się odłączył od sieci, bardzo ładnie modemy się dogadywały, ale nic ponadto