Re: TPSA kontra Zoltrix Phantom

Autor: J.F. (jfox_at_priv6.onet.pl)
Data: Tue 21 Sep 1999 - 00:34:25 MET DST

On Mon, 20 Sep 1999 19:32:41 GMT, Robin Wschód wrote:

>kiedy to ty masz problem a nie modem :-))))

Ja? Ja juz wyroslem z wieku gdy instaluje sie najnowsze rzeczy jak sie
tylko pojawia, czekajac ewentualnie dwa dni w kolejce.
Spokojnie - niech inni to sprawdza, MS po cichu wypusci wersje x.1,
opisza z czym nie dziala, wtedy zainstaluje..

>kiedy ? :-)

A wkrotce. moment jak pisze mamy przelomowy - MS wypuszcza nowy soft,
ratuj sie kto moze..

>bo nt to NEW technology,

New Toy, bo Technology to Neandertal :-)

>czyli jakiś przełom, w szczególności utrudniający tworzenie niskopoziomowych
>sterowników

Nie - to jakas pseudoporoniona polityka koncernow. Skoro 90% naszych
klientow uzywa 95, to po co dbac o reszte. Z ciekawostek - czy NT4.0
pozwala obsluzyc IrDA ? Nawet sam MS pisze ze nie ...

>no jak to ? modemu nie zrobisz szybszego ?

Ano nie zrobisz .. takiego do linii telefonicznej.

>prędzej nie będziesz miał odpowiedniego medium transmisyjnego do połączenia
>ze światem,

Juz nie masz :-)
Druty do domu lacza z cyfrowa centrala i poki centrala nie zostanie
zmieniona to po cyfrowym kanale 64kb/s udajacym analogowy duzo wiecej
niz 56k nie przepuscisz :-)

>a wystarczy dwukanałowy isdn by koncepcja łącza na rs'ie nie wystarczała,

spokojnie - sa w koncu odmiany x2 i x4, przeciez kazdy moze wymienic
komputer na taki ktory ma taki port :-)

> no i już masz na usb,

Niech sobie bedzie, moze nawet lepiej. Byleby to byl modem, a nie
winmodem USB :-)

J.