Re: Autorespondery (bylo Re: Re: Panowie administratorzy)

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Mon 13 Sep 1999 - 20:55:25 MET DST

On 99.09.13 Jaroslaw Rafa pressed the following keys:

> A czym takie listy sa u diabla wysylane (zakladajac ze to nie sa spamy)? 8-o
> Jakims dziadowskim mailerem, ktory nie wstawia pola To:???
> To jeszcze przeciez w takim przypadku odbierajacy MTA powinien wstawic
> "Apparently-To:"...

Nie, nie powinien. Pole To: nie jest do niczego potrzebne, a potem są
kłopoty jak nadgorliwe mailery dopisują jakieś śmieci do nagłówków.
Do transportu potrzebny jest tylko poprawny adres na kopercie, który przez
większość ,,mailer front end'' jest brany z nagłówków, jeśli nie został
podany wprost.

rrw

--
signature intentionally left blank