Re: Autorespondery (bylo Re: Re: Panowie administratorzy)

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Mon 13 Sep 1999 - 20:46:41 MET DST

On 99.09.13 Janusz A. Urbanowicz pressed the following keys:

> A multidrop w fetchmailu ty oglądał ?

Oglądał, nawet używa, ale jak pole Received: nie zawiera informacji o
końcowym odbiorcy, to pozostaje Ci tylko próba dedukcji po To: i Cc:, która
bierze w łeb, kiedy było Bcc:, albo lista dyskusyjna...

Z pustego i salomon nie naleje, a multidrop w fetchmailu nic nie zrobi,
jeśli w nagłówkach _nie ma_ pewnej informacji o tym, do kogo przyszło...

rrw

--
signature intentionally left blank