Re: Autorespondery (bylo Re: Re: Panowie administratorzy)

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 11:43:16 MET DST

Dnia 13 Sep 99 o godz. 23:01, Janusz A. Urbanowicz napisal(a):

> LISTSERVem:
[...]
> Sender: "Discussion list of Linux Users in Torun (Torun Linux Users
> Group)" <TLUG-L_at_MAN.TORUN.PL>
> From: ...
> Subject: Kompilacja zrodla c++...
> To: TLUG-L_at_MAN.TORUN.PL

Hm... zdaje sie troche inaczej rozumiemy pojecie "list do mnie". Listu
pochodzacego z listy dyskusyjnej nie traktuje jako listu *do mnie* - nikt sie
przeciez nie bedzie zwracal do mnie bezposrednio poprzez liste dyskusyjna.
Poniewaz cala dyskusja dotyczyla autoresponderow, to oczywiscie list z listy
dyskusyjnej, jako nie bedacy listem do mnie, automatycznej odpowiedzi nie
wymaga (a nawet taka odpowiedz jest niewskazana) - to chyba juz dawno
ustalilismy?
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl