Re: Autorespondery (bylo Re: Re: Panowie administratorzy)

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 13 Sep 1999 - 19:40:47 MET DST

Dnia 13 Sep 99 o godz. 19:18, Janusz A. Urbanowicz napisal(a):

> Od cholery listów do mnie ma mój adres tylko w kopercie i filtrować
> muszę po Received for:
A czym takie listy sa u diabla wysylane (zakladajac ze to nie sa spamy)? 8-o
Jakims dziadowskim mailerem, ktory nie wstawia pola To:???
To jeszcze przeciez w takim przypadku odbierajacy MTA powinien wstawic
"Apparently-To:"... Tez tego nie robi?
Mnie sie osobiscie chyba nie zdarzylo takiego listu dostac... moze kiedys
bardzo dawno...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl