Re: Bieżąca informacja

Autor: Maciek Sniezek (ms_at_fantastyka.pl)
Data: Mon 13 Sep 1999 - 18:05:10 MET DST

In article <19990913120944.B6375_at_reptile.eu.org>, "Robert R. Wal" <rrw_at_reptile.eu.org> wrote:

>Dobra, pośmialiśmy się z Maćka, co zawsze warto robić, bo pojawia mu się
>wtedy na twarzy taki wdzięczny pąs, ale może już czas powiedzieć mu, po co
>naprawdę jest tyle tych adresów?

No właśnie, ciągle się ze mnie śmiejecie, a ja już jestem duży,
naprawdę, i mądrzejszy niż - powiedzmy - dwa lata temu :PP

>Maćku, jakbyś nie wiedział, to tylko w przypadku małych i średnich systemów
>administracją wszystkich usług na danym serwerze zajmuje się jedna osoba.
>W przypadku dużych serwerów niusy, poczta, serwer httpd są zarządzane
>przez różne osoby, a root jest tam od jeszcze innych rzeczy i najczęściej
>nie jest jedną osobą.

Pomoc nadeszła z najmniej spodziewanej strony... Dziękuję :)

Pozdrawiam,

--
Maciek Śnieżek ----- | ------ Najwspanialszy okres w życiu: ------
ms_at_fantastyka.pl --- | -------- kiedy przestałeś już brać, -------