Re: Bieżąca informacja

Autor: Michal 'Orr' Daszkowski (midas_at_ufik.idn.org.pl)
Data: Mon 13 Sep 1999 - 10:32:42 MET DST

A wiec stalo sie! ;-) Dnia Sat, 11 Sep 1999 12:02:08 GMT,
osoba podpisujaca sie: Maciek Sniezek <ms_at_fantastyka.pl>,
w artykule: <7rdgc0$1m0_004_at_icm.edu.pl> napisala:

[snip]

> Ojej, przecież ja nie mówiłem, że to źle. Ja tylko pozwoliłem sobie
> ponarzekać na mnogość adresów, które przeciętny człowieczek powinien
> pamiętać: hostmaster, root, usenet, news, postmaster, abuse itp., i
> jeszcze pamiętać który do czego, a do czego nie.

Jak potrzebuję załatwić sobie prawo jazdy, to muszę iść do Wydziału
Komunikacji, jak chcę ubezpieczyć samochód, to do firmy
ubezpieczeniowej, żeby wysłać list -- na pocztę, a żeby pobrać
pieniądze -- do banku.

Sądzę, że Ty również, kiedy Ci przyjdzie załatwiać takiee sprawy,
też tam chodzisz. I jak Ty to jesteś w stanie spamiętać?!? :-O

Tak jak Robert Maron napisał -- Internet *jest* skomplikowany. Ale
nie ma nic w tym dziwnego w sumie. Internet jest częścią życia,
a ono w ogóle jest skomplikowane. Nie zauważyłeś tego jeszcze?

Pozdrawiam
Orr

--
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <orr_at_irc.pl> PGP: DB36A1F1 |