Re: Bieżąca informacja

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Mon 13 Sep 1999 - 12:09:44 MET DST

On 99.09.11 Piotr Kucharski pressed the following keys:

> ojej. nie myli ci się czasem pasta do butów z pastą do zębów? bo to
> trzeba pamiętać, które do czego, a do czego nie.

Dobra, pośmialiśmy się z Maćka, co zawsze warto robić, bo pojawia mu się
wtedy na twarzy taki wdzięczny pąs, ale może już czas powiedzieć mu, po co
naprawdę jest tyle tych adresów?

Maćku, jakbyś nie wiedział, to tylko w przypadku małych i średnich systemów
administracją wszystkich usług na danym serwerze zajmuje się jedna osoba.
W przypadku dużych serwerów niusy, poczta, serwer httpd są zarządzane
przez różne osoby, a root jest tam od jeszcze innych rzeczy i najczęściej
nie jest jedną osobą.

rrw

--
signature intentionally left blank