Re: Autorespondery (bylo Re: Re: Panowie administratorzy)

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Mon 13 Sep 1999 - 17:23:48 MET DST

On 99.09.13 Janusz A. Urbanowicz pressed the following keys:

> Bzzt wrong.
>
> Od cholery listów do mnie ma mój adres tylko w kopercie i filtrować
> muszę po Received for:

I to działa tak długo jak masz kontrolę nad serwerem pocztowym na który to
przychodzi. Mnie IPartners powiedzieli, że nie da się przeskoczyć braku
informacji o końcowym adresacie, jeśli list przychodzi na domain-pop-box i
jest kierowany do więcej niż jednego odbiorcy. Wiem, że to bzdura, wiem
częściowo nawet jak to ominąć w sendmailu, ale nie umiem na nich tego
wymóc... :(

Robert

--
signature intentionally left blank