Re: Autorespondery (bylo Re: Re: Panowie administratorzy)

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 23:36:06 MET DST

On 99.09.07 Jaroslaw Rafa pressed the following keys:

> Trzeba je tak skonfigurowac, zeby nie reagowaly na listy z list dyskusyjnych.
> Przeciez wiesz, ze sie da... :-)

Mam Ci pokazać moje regułki sortujące listy dyskusyjne, na które jestem
zapisany, czy wystarczy Ci informacja, że zajmują 55 linijek i czasami
jakiś list (ostatnio nie częściej niż raz na kilka miesięcy) się przez nie
przedostaje? A ja jestem osobą, która wie już tyle na temat zasad
funkcjonowania poczty, list dyskusyjnych itp, że więcej już się chyba nie
da... Mimo tego są rzeczy, o których czasami nie pomyślę i usuwam efekty
swojej wpadki post factum.

Można zminimalizować prawdopodobieństwo poniżej jednego promila, jeśli
tylko zna się dość dobrze tę tematykę, ale... Niektórzy otrzymują więcej
niż tysiąc listów dziennie, więc takie przypadki listów, które się
przedostały i odbiły przez autorespondera będą się zdarzać zbyt często...

rrw

--
Free your mind, and your ass will follow.