Re: Autorespondery (bylo Re: Re: Panowie administratorzy)

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 23:42:07 MET DST

On 99.09.07 Wojciech Myszka pressed the following keys:

> Dobra lista jest tak skonfigurowana, że ma pole To: *inne* niż adres
> odbiorcy (co pozwala wyfiltrować listy "prywatne").

Nie. Nie wszystkie listy, które nie zawierają w nagłówkach twojego adresu
nie są do Ciebie osobiście i nie wszystkie listy, które mają Twój adres w
nagłówkach są kierowane do Ciebie. Jeśli pomyślisz nad tym dłużej, to sam
znajdziesz takie przypadki.

rrw

PS. Pomyśl również o tym, że ludzie nie są idealni i dla wielu --
przyznaję, że w określonym nastroju pewnie również dla mnie -- pozostawiony
autoresponder byłby bardzo silną pokusą do zrobienia komuś psikusa... ;)
Możnaby tak kogoś zmailbombować korzystając z czyjegoś autorespondera...
Albo wciągnąć inteligentnych inaczej newbies w dyskusję z czyimś
autoresponderem. Możliwości nadużyć są wręcz nieograniczone ;)

--
Pomysł ,,Europy bez granic'' nie jest nowy, już Stalin na to wpadł.