Re: Autorespondery

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 23:47:06 MET DST

On 99.09.09 Jaroslaw Rafa pressed the following keys:

> IMHO zdecydowanie mniejsza (a wlasciwie to zadna) szkode wyrzadza przypadkowe
> wyslanie autoodpowiedzi na jakis anonim, niz pozostawienie bez odpowiedzi
> listu "rzeczowego, zawierajacego pytanie w konkretnej sprawie" :-)

A jeśli jedyną rzeczą jaką ten ktoś chciałby Ci powiedzieć jest ,,jesteś
dupkiem i nie mam ochoty rozmawiać z Tobą na żaden temat''? Też chciałbyś
to przeczytać? ;)

rrw

PS. Inna sprawa, że jeśli ja mam coś takiego do powiedzenia komuś, kto się
do mnie dobija imajlem, to zwykle to piszę. Potem zazwyczaj już mnie nie
niepokoi. Najlepsi i tak są ci, którzy chcą ten problem dalej dyskutować ;)

--
Little Tommy Daggett... would say such *beautiful* beautiful prayers, and
then you would hop into bed, afraid that *I* was under there... and I was!