Re: Bieżąca informacja

Autor: Maciek Sniezek (ms_at_fantastyka.pl)
Data: Sat 11 Sep 1999 - 14:02:08 MET DST

In article <7rcs1s$37t$1_at_absolut.sgh.waw.pl>, Piotr Kucharski <chopin_at_sgh.waw.pl> wrote:

>I podyktowane jest to bardzo prostą rzeczą: jeśli kiedyś się zmieni
>postmaster_at_irc.pl, to nie będę przez następny rok dostawał listów
>z tym związanych. Tak, to taka forma edukacji użytkowników. Niech
>wszyscy wiedzą, że aliasami pocztowymi zawsze zajmować się będzie
>postmaster_at_irc.pl, a DNSem hostmaster_at_irc.pl. Zawsze.

Ojej, przecież ja nie mówiłem, że to źle. Ja tylko pozwoliłem sobie
ponarzekać na mnogość adresów, które przeciętny człowieczek powinien
pamiętać: hostmaster, root, usenet, news, postmaster, abuse itp., i
jeszcze pamiętać który do czego, a do czego nie.

Pozdrawiam,

--
Maciek Śnieżek ----- | ------ Najwspanialszy okres w życiu: ------
ms_at_fantastyka.pl --- | -------- kiedy przestałeś już brać, -------