Re: Bieżąca informacja

Autor: Piotr Kucharski (chopin_at_sgh.waw.pl)
Data: Sat 11 Sep 1999 - 08:15:24 MET DST

Maciek Sniezek <ms_at_fantastyka.pl> wrote:
> Nie powiedziałem, że nie dopuszczam. Powiedziałem tylko, że nie każdy
> wie, że zostaną one skasowane/nie dotrą do adresata.

Raczyłeś zapomnieć, że powiedziałem, iż na listy takie, kierowane
bezpośrednio do mnie, odpisuję "sprawami takimi zajmuje się
hostmaster_at_irc.pl", a dopiero potem kasuję bez dalszego już przetwarzania.

Tak więc owszem, nie zostaną one obsłużone, ale nie zostaną też
skasowane bez odzewu.

I podyktowane jest to bardzo prostą rzeczą: jeśli kiedyś się zmieni
postmaster_at_irc.pl, to nie będę przez następny rok dostawał listów
z tym związanych. Tak, to taka forma edukacji użytkowników. Niech
wszyscy wiedzą, że aliasami pocztowymi zawsze zajmować się będzie
postmaster_at_irc.pl, a DNSem hostmaster_at_irc.pl. Zawsze.

p.