Re: Bieżąca informacja

Autor: Daniel Podlejski (underley_at_underley.eu.org)
Data: Sat 11 Sep 1999 - 14:36:22 MET DST

Maciek Sniezek napisal(a):
[...]
: Ojej, przecież ja nie mówiłem, że to źle. Ja tylko pozwoliłem sobie
: ponarzekać na mnogość adresów, które przeciętny człowieczek powinien
: pamiętać: hostmaster, root, usenet, news, postmaster, abuse itp., i
: jeszcze pamiętać który do czego, a do czego nie.

root ? Jak ja nie lubię jak jakieś ciołki na root'a mi piszą ... ;-)
Jak do tego jeszcze dadzą Cc do postmaster, ewentualnie gdzieś jeszcze
to w efekcie przychodzą dwa, trzy lub cztery maile na ten sam adres.
root to konto, na które przychodzi poczta od demonów itp - ogólnie "od
systemu operacyjnego" - nie powinno się na nie wysyłac żadnej
"normalnej" korespondencji ...

--
Daniel Podlejski <underley_at_underley.eu.org>
   ... And the cat's in the cradle and the silver spoon,