Re: Bieżąca informacja

Autor: Kamil Jonca (kjonca_at_kjonca.kjonca.bogus)
Data: Sat 11 Sep 1999 - 16:50:16 MET DST

Dnia Sat, 11 Sep 1999 12:02:08 GMT,
osoba podpisana: Maciek Sniezek <ms_at_fantastyka.pl>
napisała:

>Ojej, przecież ja nie mówiłem, że to źle. Ja tylko pozwoliłem sobie
>ponarzekać na mnogość adresów, które przeciętny człowieczek powinien
>pamiętać: hostmaster, root, usenet, news, postmaster, abuse itp., i
>jeszcze pamiętać który do czego, a do czego nie.

Na takie narzekania mam zawsze ochotę odpowiedzieć(nie moje):
W końcu kompter może służyć do robienia bardziej złożonych rzeczy niż
kuchenka mikrofalowa więc wymaga większej wiedzy.
KJ

--
Kamil Jońca kj153553_at_zodiac2.mimuw.edu.pl
Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.