Re: Autorespondery (bylo Re: Re: Panowie administratorzy)

Autor: Marek Kuchciak (mkc_at_ccs.pl)
Data: Tue 07 Sep 1999 - 14:58:20 MET DST

Jaroslaw Rafa wrote:

> Tak sobie patrze na ten polski Internet i ogromnie mnie to smuci ;-), ze
> nawet "starzy wyjadacze" w sieci zarzucili pozyteczny zwyczaj uzywania
> autoresponderow.

Masz na mysli uzytek prywatny czy sluzbowy?

Prywatnie przeciez nikt nie zobowiazuje sie do informowania kogokolwiek o
swoim wyjezdzie na urlop. Co wiecej, moze z jakichs powodow chciec zachowac
to w tajemnicy - ma do tego prawo. Czy wyjezdzajac gdzies na dluzej
zostawiasz stosowna informacje na drzwiach swojego mieszkania?

Poza tym mnie osobiscie irytuja odpowiedzi z autoresponderow na listach i
grupach dyskusyjnych. A co bedzie, jesli ktos zlosliwy podrzuci
"ping-ponga" pomiedzy dwoma malo inteligentnymi autoresponderami?

Oczywiscie co innego sluzbowo: jesli ktos jest _zobowiazany_ do
odpowiadania w okreslonym terminie na listy nadchodzace na jakis adres, to
na czas urlopu w normalnej instytucji po prostu ktos go bedzie zastepowal.

Pozdrowienia
Marek.

--
Marek Kuchciak, Wroclaw, Poland   mailto:mkc_at_ccs.pl
standard disclaimer