Re: Autorespondery (bylo Re: Re: Panowie administratorzy)

Autor: Maciek Sniezek (ms_at_fantastyka.pl)
Data: Tue 07 Sep 1999 - 15:16:26 MET DST

In article <37D50BEC.D7C48918_at_ccs.pl>, Marek Kuchciak <mkc_at_ccs.pl> wrote:

>Masz na mysli uzytek prywatny czy sluzbowy?
>
>Prywatnie przeciez nikt nie zobowiazuje
(...)
>Oczywiscie co innego sluzbowo: jesli ktos jest _zobowiazany_

To jest po prostu standardowe podejście: jeden mówi "szkoda, że czegoś
tam nie ma", a odpowiadają mu "wcale nie musimy tego mieć!"...

Przecież nie chodzi o obowiązek. Jarek nie każe Ci tego zakładać :) To
po prostu jest czasami pożyteczne.

Pozdrawiam,

--
Maciek Śnieżek ----- | -------------- FANTASTYKA.pl --------------