Re: panie plotkarz, głupi¶ pan

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Tue 07 Sep 1999 - 14:11:16 MET DST

Krzysztof Halasa wrote:

> Bo, widzisz, trzeba czytac do konca. W <m3aer7k4c0.fsf_-__at_intrepid.pm.waw.pl>
> (zeby nie bylo watpliwosci) napisalem:
>
> "(Bo _identyczne_ grupy
> to mozna zablokowac, mimo ze nie jest to wygodne i w przypadku wiekszej
> ich ilosci moze negatywnie wplynac na wydajnosc serwera)."

Czytałem, wyobraĽ sobie. Jak się to ma do zapewnień Roberta, że
takich grup można fizycznie zablokować co najwyżej kilkana¶cie? Jest
jaki¶ twardy limit czy nie ma? Czy zależy to np. od implementacji,
wersji oprogramowania? Bo w ograniczenia protokołu pozwolę sobie nie
uwierzyć.

> Co przynajmniej dla mnie nie jest rownoznaczne z "zakładanie nowych grup
> o tej samej nazwie można zablokować", zwlaszcza jesli rozmawiamy o praktyce,
> i mamy na mysli serwery, ktore dostaja kilkadziesiat artykulow na sekunde.

A to już inna bajka. Jak jest implemetowane takie blokowanie?

--
Grzegorz Staniak
Avera User (TM)