Re: panie plotkarz, głupiś pan

Autor: Robert Maron (robmar_at_mimuw.edu.pl)
Data: Tue 07 Sep 1999 - 17:48:28 MET DST

On Tue, 07 Sep 1999 14:11:16 +0200, Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl> wrote:
: Czytałem, wyobraź sobie. Jak się to ma do zapewnień Roberta, że
: takich grup można fizycznie zablokować co najwyżej kilkanaście? Jest
: jakiś twardy limit czy nie ma? Czy zależy to np. od implementacji,
: wersji oprogramowania? Bo w ograniczenia protokołu pozwolę sobie nie
: uwierzyć.

jakiego protokolu?

musisz to po prostu wpisac do serwera w pewnym pliku;
(to oczywiscie zalezy od serwera, ja mowie o innie)
plik sluzy raczej od odcinania hierarchii niz pojedynczych grup,
nie bedzie efektywnie obslugiwal wiecej niz kilkunastu wyjatkow

robert

--
robmar_at_mimuw.edu.pl                          http://zls.mimuw.edu.pl/~robmar/