Re: panie plotkarz, głupi¶ pan

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 15:46:17 MET DST

Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl> writes:

> My¶lę że administratorzy mogliby opracować wspóln± wersję zeznań w
> tej sprawie - ostatnio dowiedziałem się od Krzy¶ka Hałasy, że
> zakładanie nowych grup o tej samej nazwie można zablokować.

Bo, widzisz, trzeba czytac do konca. W <m3aer7k4c0.fsf_-__at_intrepid.pm.waw.pl>
(zeby nie bylo watpliwosci) napisalem:

"(Bo _identyczne_ grupy
to mozna zablokowac, mimo ze nie jest to wygodne i w przypadku wiekszej
ich ilosci moze negatywnie wplynac na wydajnosc serwera)."

Co przynajmniej dla mnie nie jest rownoznaczne z "zakładanie nowych grup
o tej samej nazwie można zablokować", zwlaszcza jesli rozmawiamy o praktyce,
i mamy na mysli serwery, ktore dostaja kilkadziesiat artykulow na sekunde.

--
Krzysztof Halasa
Network Administrator