Re: Kontrola Internetu

Autor: Robin Wschód (rwschod_at_free.polbox.pl.invalid)
Data: Sun 05 Sep 1999 - 03:21:19 MET DST

Sat, 04 Sep 1999 22:40:26 +0200, Michal Rok <mrok_at_waw.pdi.net> napisał(a):

>Nie jestem w stanie odpowiedziec na ten list, poniewaz autor postanowil
>uszczesliwic wszystkich niezrozumialym dla nikogo kodowaniem literek w
>UniCode (tak, wiem, moge sobie zainstalowac, ale nie zamierzam sie
>dopasowywac to standardow uzywanych przez dokladnie jedna osobe).

no to zdecyduj się czy nie jesteś w stanie czy nie chcesz ?

ja tam nikomu nie będę bronił wisieć nadal na drzewie, ale fakty są takie, że 3 najpopularniejsze czytniki obsługują unikod, czyli pewnie 90% wszystkich użytkowników niusów, i jeśli te 90% osób skonfiguruje czytniki zgodnie z http://www.trzcionk.alpha.net.pl/konfcn.html na pewno będzie mogła je przeczytać, co więcej, większość z nich nawet nie zauważy, że użyłem unikodu tak jak nie zauważają tego na http://www.trzcionk.alpha.net.pl/ogonkiwunicode_u.html

i nie zawracaj mi więcej głowy bo z używania unikodu nie zamierzam rezygnować, właśnie ostatni z trzech najpopularniejszych czytników zaczął wspierać unikod, tak, że jak zamierzasz dalej stroić fochy to tylko wyraźnie powiedz, przekonam mój czytnik bym nie musiał tego czytać :-)))