Re: Kontrola Internetu

Autor: Rafal Osobka (rafael_at_ats.pl)
Data: Sun 05 Sep 1999 - 00:39:15 MET DST

 Witam, dnia 05-Wrz-99
 Robin Wschód <rwschod_at_free.polbox.pl.invalid> napisał(a)
 na temat "Re: Kontrola Internetu":

> ja tam nikomu nie będę bronił wisieć nadal na drzewie, ale fakty są
> takie, że 3 najpopularniejsze czytniki obsługują unikod, czyli pewnie
> 90% wszystkich użytkowników niusów, (...)

Taaa, oczywiście. Powiedz jeszcze, co to jest dla ciebie czytnik.

> i nie zawracaj mi więcej głowy bo z używania unikodu nie zamierzam
> rezygnować, właśnie ostatni z trzech najpopularniejszych czytników
> zaczął wspierać unikod, tak, że jak zamierzasz dalej stroić fochy to
> tylko wyraźnie powiedz, przekonam mój czytnik bym nie musiał tego
> czytać :-)))

W liście wypada jeszcze łamać linie gdzieś w okolicy 73 znaku. Twój
"czytnik" tego nie potrafi.

--
http://student.man.radom.pl/lenin
http://student.man.radom.pl/*Alternativa*