Re: Kontrola Internetu

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Tue 07 Sep 1999 - 10:53:40 MET DST

Robin Wschód napisal(a) dnia [05 Sep 1999]:

>ja tam nikomu nie będę bronił wisieć nadal na drzewie, ale fakty są
>takie, że 3 najpopularniejsze czytniki obsługują unikod

Jak te trzy najpopularniejsze czytniki będą porządnie obsługiwały bardziej
istotne dla korzystania z Usenetu funkcje, wtedy może pomyślę o Unikodzie.

PS: częściowo masz rację, jednak nie jest to powód żeby na siłę korzystać
z Unikodu. Czy Unicode daje ci jakiekolwiek _istotne_ zalety ponad ISO-
8859-2 ? Chyba że dyskutujesz jeszcze po mandaryńsku, japońsku,
rosyjsku...

"Lepsze" jest wrogiem dobrego.

--
					(moskit_at_irc.pl)