Re: Kontrola Internetu

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_sdf.lonestar.org)
Data: Sun 05 Sep 1999 - 09:41:46 MET DST

On Sun, 05 Sep 1999 01:21:19 GMT, Robin Wschód <rwschod_at_free.polbox.pl.invalid>
wrote:

>no to zdecyduj się czy nie jesteś w stanie czy nie chcesz ?
>
>ja tam nikomu nie będę
bronił wisieć nadal na
drzewie, ale fakty są
takie, że 3 najpopula
rniejsze czytniki obsłu
gują unikod, czyli pewn
ie 90% wszystkich użyt
kowników niusów, i jeś
li te 90% osób skonfi
guruje czytniki zgodni
e z http://www.trzcion
k.alpha.ne
t.pl/konfcn.html na pew
no będzie mogła je prze
czytać, co więcej, więk
szość z nich nawet nie
zauważy, że użyłem unik
odu tak jak nie zauważa
ją tego na http://www.t
rzcionk.alpha.net.pl/og
onkiwunicode_u.html

Natomiast, i tu się mistrz zapewne ze mną zgodzi, szkoda że używany przez
mistrza ten jeden z jedynie słusznych czytników, nie potrafi złamać w
sposób prawidłowy jednej głupiej lini tekstu.

>i nie zawracaj mi więcej głowy bo z używania unikodu nie zamierzam rezygnować

Ależ mistrzu, nikt głowy mistrzowi zawracać nie będzie. Ja tylko bardzo
żałuję, że mistrz nie napisał również tej serii wypocin w unikodzie i
wylazł mi w ten sposób mistrz znowu na wierzch. Niech się mistrz jednak
tym nie kłopoce, to będzie bardzo krótki żal.

--
Marcin Dębowski
/\/ http://agatek.freeshell.org, agatek_at_sdf.lonestar.org