Re: Kontrola Internetu

Autor: Michal Rok (mrok_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 05 Sep 1999 - 08:06:20 MET DST

ehlo

Robin Wschód wrote:
> [...]
>
> i nie zawracaj mi więcej głowy bo z używania unikodu nie zamierzam rezygnować, właśnie ostatni z trzech najpopularniejszych czytników zaczął wspierać unikod, tak, że jak zamierzasz dalej stroić fochy to tylko wyraźnie powiedz, przekonam mój czytnik bym nie musiał tego czytać :-)))

Mowie. U mnie utf-8 sie daje czytac, ale wymaga recznego przelaczania, bez
tego widze cos takiego:

> internet zaczął być popularny kiedy pornografia już była ścigana i nikt nie starał się
> zmienić obowiązującego prawa by mógł funkcjonować w/g zasad jakie dzisiaj mamy i które nie
> pozwalają na rozpowszechnianie takich materiałów

a jak sie przelacze, to nie widze iso-8859-2. Nie uszczesliwiaj innych na
sile, tym bardziej, ze nie ma sensownego powodu zeby pisac w Unicode
zamiast w ISO - nie jestesmy w Chinach i 256 znakow nam poki co wystarcza.
W dodatku wiele systemow operacyjnych nie ma unicode, a wiele czytnikow (np
rtin) raczej nie ma i nie bedzie mialo supportu.

Michal

--
 Michal Rok,  for PGP key & home page see http://www.waw.pdi.net/~mrok/