Re: SENSOWNA PROPOZYCJA (bylo Re:Panie Płókarz, proszę przyj

Autor: Ziemek Borowski (zmb_at_FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 19:05:46 MET DST

Fri, 03 Sep 1999 18:29:55 +0200, Grzegorz Staniak na pl.internet.polip napisał:

>No dobrze, czy masz wątpliwości co do tego czy tak się stanie?

Tak. Nie mam wątpliwości. Ale wtedy znikną z publicznie dostępnych
serwerów alty. Tak jak zniknęły z news.tpnet.pl (feedują dalej, więc
argument do dyskach upada). Wielkiej szkody nie będzie, choć trochę
żal alt.sci.sociology. I trochę innych które z różnych przyczyn mają
małą szansę na bycie założonymi w Big8. Np. alt.sci... (ops. bodaj jakaś
poświęcona historii mody -- pisał o tym kiedyś Władysław Łoś z Muzeum
Narodowego w Warszawie). Za mało zainteresowanych by zdobyć te 150 głosów
poparca (bodaj). A jednocześnie forma newsów jest do pewnego typu dyskusji
lepsza od list dyskusyjnych.

--
Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://faq-bot.ziembor.waw.pl/zmb/