Re: pedofilia na polskich serverach

Autor: Easy^R (easy_at_kam.pl)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 18:43:02 MET DST

Nina Liedtke wrote:

> No i prawdę mówiąc, byłoby chyba najlepiej dla wszystkich, gdyby to
> właśnie ludzie, siedzący w tym biznesie, pilnowali się nawzajem.
> Motywację mają (dokopanie konkurencji + ochrona własnych interesów);
> orientację w temacie mają (więc można się spodziewać, że wyśledzą
> wszystko szybciej, niż prasa); próg wrażliwości mają obniżony (więc
> można mieć nadzieję, że nie doznają specjalnych szkód moralnych,
> oglądając co bardziej kontrowersyjne zdjęcia).
> Osobiście więc uważam ostatnie działani Easy^R-a za bardzo pożyteczne
> i mam nadzieję, że Michał Durka oraz jego znajomi długo mu ich nie
> [...]

Trafilas w sedno Nino.
Na swiecie rowniez jest taka tendencja. Wiekszosc liczacych sie i duzych
porno siteow walczy z pedofilia na Sieci. To oni najszybciej wychwyca
takie zdjecia. To oni beda wiedzieli jak w takich wypadkach reagowac. To
oni rowniez nie wyleja dziecka z kapiela i nie beda postulowac
skasowania calej erotyki z internetu bo ktos zobaczyl gdzies jedno
zakazane zdjecie. Wystarczy zniszczyc osobe ktora to zdjecie umieszcza w
Sieci, nie trzeba niszczyc od razu calej erotyki, ktora jest kazdemu
zdrowemu czlowiekowi i tak potrzebna :)
Tak, Michal Durka na pewno mi tego nie daruje, ale bardziej sie ciesze z
tego jak mu tego nie daruja jego wspolwiezniowie z celi. Kazdy pedofil w
wiezieniu jest gorzej traktowany niz najgorsze dno.
Wlasnie dzisiaj dostalem odpowiedz od Crime Stoppers. Sprawa jest
powazna, i raczej nie wystarczy im to, ze skasowali te zdjecia teraz.
Policja juz ma dowody, ze te zdjecia byly i prowadzi dochodzenie.

--
Pozdrowienia, Easy_R
P.A.K.T.  -  People Against Kiddyporn Trading