Re: SENSOWNA PROPOZYCJA (bylo Re:Panie Płókarz,

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 18:29:55 MET DST

Ziemek Borowski wrote:

> Jak sam zauważyłeś (tak, wiem, nie do końca piszę teraz prawdę) jeszcze nie
> jest zapisana w ustawach?

No dobrze, czy masz wątpliwości co do tego czy tak się stanie? Jeśli
weźmiesz pod uwagę tendencje i gotowe rozwiązania prawne w USA, czy
UE? Czy wobec tego odrzucanie tej - ograniczonej - odpowiedzialności
i negowanie istnienia jakiegokolwiek problemu nie wydaje Ci się
przypadkiem chowaniem głowy w piasek? Service provider (pracodawca
administratora) choćby bardzo chciał, nie umknie przed tak określoną
odpowiedzialnością (jeśli nie większą - kto Ci zagwarantuje, że
polski Senat nie wymyśli czegoś na wzór rozwiązań australijskich?).
Dlatego cbyba lepiej się do tego przygotować, niż obrażać sie na
głupich dziennikarzy i upierdliwych userów.

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>