Re: SENSOWNA PROPOZYCJA (bylo Re:Panie Płókarz, pros

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 22:11:47 MET DST

On Fri, 03 Sep 1999 18:29:55 +0200, Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>
wrote:

>Dlatego cbyba lepiej się do tego przygotować, niż obrażać sie na
>głupich dziennikarzy i upierdliwych userów.

Sorry, jak ja się mam przygotowywać? Mam sobie wmawiać, że Wielki Brat jest
dobry, bo w trosce o to, by nie rozpowszechniano zakazanych treści, które
-- co tu dużo mówić -- są marginesem marginesu, jakimś ułamkiem promila,
tego co się rozpowszechnia w sieci, zmusza adminów do przyjęcia
odpowiedzialności, za rozpowszechniane na ich serwerach treści? Bo jak
sobie wmówię to uwierzę i będzie mi lżej? Administratorom radzisz zmienić
pracę? Trzymać paszport w portfelu i przelewać pieniądze do banku na
Karaibach, na wszelki wypadek?

Żebyś nie miał złudzeń: kiedy takie przepisy wejdą, to najlepiej
przygotowani będą pedofile. Być może nawet nie będą protestować. Mam
nadzieję, że nie, bo nie chciałbym protestować razem z nimi.

Marcin Jagodziński
Portfolio: http://portfolio.art.pl/ [update: 08.08.1999]
"More than 700 chemicals are used to manufacture a PC,
 about half of them toxic." Joan Lowy