Amnestia, abolicja TPSA dla odcietych od numeru 0202122

Autor: Jacek (expert_at_priv1.onet.pl)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 18:17:14 MET DST

> Co z tego ze sprawa w sadzie wygrana, jak moga pozbawic telefonu na
> (znajac tempo polskiego sadownictwa) na kilka lat.
> Poprostu uwazam, se skoro posuneli sie do bezpodstawnych grozb to i
> moga sie posunac do odlaczenia telefonu, a ja nie moge do tego
> dopuscic takze zaczne dzialac, pismo zapewne dostanie kilka gazet,
> rzecznik praw obywatelskich, a ministerstwo lacznosci dostanie
> formalny wniosek o wprowadzenie zakazu uzytkowania analogowych central
> telefonicznych poniewaz nie spelniaja one wymagan odnosnie
> podstawowych parametrow na przykladzie centrali przez ktora jestem
> [...]

czesc Futszak

Moje zapytanie dotyczylo mozliwosci przywrocenia korzystania z numeru
0202122.
Chyba w pismach TPSA nie ma mowy o odlaczeniu telefonu, ale odlaczeniu
dostepu do numeru 0202122
i to spotkalo mojego znajomego.

Dlatego sie zapytalem, czy istnieje procedura przywracania dostepu do
tego numeru w formie abolicji, amnestii .

Nic nie slyszalem o calkowitym odcinaniu od telefonu.
(oprocz z powodu nieplacenia rachunkow)
Jacek