Re: Usenet = Pornografia ? bylo Re: Serwer

Autor: Jacek (expert_at_priv1.onet.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 19:40:22 MET DST

> Zalezy co. Bo poruszyles tutaj wiele roznych tematow. Pedofilia jest
> zabroniona w Polsce, nie w internecie jako takim.
Czy internet to wyspa exterytorialna ?

Pornografia jest
> dozwolona w Polsce. Agencje towarzyskie rowniez dzialaja legalnie,
> sex-shopy rowniez. Sprecyzuj wiec o co ci chodzi, bo wychodzisz na
> oszoloma.

Interesowal mnie jedynie opis rzeczywistosci dnia obecnego.

Jak mozesz pisac ze pedofilia jest zakazana w Polsce skoro w tej samej
Polsce jest powszechnie dostepna przez internet ?

Przeciez chyba nie mozna tak mowic, ze kradziez jest zakazana, ale przez
usenet , czy internet nie, bo tego sie nie da zakazac ( przyklad
kradziezy przy platnosciach cudzymi kartami kredytowymi).

Podsumowujac, nie zajmuje sie administrowaniem, zakazywaniem
czegokolwiek, jedynie mnie interesowal opis stanu faktycznego.

Mozna rozpowszechniac porno przez usenet ?
Jest rozpowszechniane.

Pornografie dziececa przez usenet ?
Jest rozpowszechniana.

Sex ze zwierzetami, ze zwlokami przez usenet ?
jest rozpowszechniany .

Ale bede wdzieczny za opinie bardziej doswiadczonych kolegow.

Przyznam sie ze opinie takie maja duze znaczenie szczegolnie dla osob
szukajacych pracy, absolwentow szkol.

Dysponujac powyzszymi opiniami ze dzialajac w internecie w branzy
hard-porno beda dzialaly legalnie, moga sie zabrac za tworzenie swoich
serwerow www z hard-porno oficjalnie, jako zarejestrowane firmy.

Jacek