Re: Usenet = Pornografia ? bylo Re: Serwer

Autor: Easy^R (easy_at_kam.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 18:55:12 MET DST

Jacek wrote:

> Przykladem jest panstwowa TPSA, ktora wyciela grupy pornograficzne.

Niechlubnym przykladem glupoty komunistycznego rezimu.

> To powiedz, czy pornografia dziececa , animal sex jest w Polsce legalny
> czy nie ?
>
> Bo skoro jest w usenecie powszechnie dostepny to chyba jest legalny, bo
> inaczej rozpowszechnianie byloby zakazane lub co najmniej
> niedopuszczalne.

Usenet to polska firma ????? ojoj, ale sie porobilo niektorym w tych
mozgach :)

> Myslalem ze uzyskam choc linijke odpowiedzi na nurtujace mnie pytanie,
> czy rozpowszechnianie pornografii dziececej pornografii i animal sex
> jest dopuszczalne w Polsce ;-(

W Polsce nie jest dopuszczalne, Ale USENET to NIE JEST POLSKA !

> To jutro powstanie 100 serwerow www z pornografia dziececa, animal sex
> reklamujacych sie legalnie w usenet i zarabiajacych miliony na klikaniu
> na banery reklamowe.

I owszem to robia. Zabronisz im wolnosci slowa ? Kasuj te _SERVERY WWW_,
ktore trzymaja takie zdjecia a nie _USENET_ jako taki, bo tego sie nie
da.

> Po co agencje , sklepy sex , agencje towarzyskie maja dzialac w
> lokalach, przeciez
> moga sie przeniesc jawnie do usenetu i tam prowadzic dzialalnosc
> handlowa.

Tak to robia juz od dawna. Nie jest to zabronione.

> A stan biezacy pokazuje ze to jest dopuszczalne i mozliwe.

I bardzo dobrze. Co ci przeszkadza, ze agencja towarzyska czy sex-shop
sie reklamuja na sex grupach w USENECie ? Wolno im.

> Czy dzieci z podstawowek maja dostep do grup z pornografia na usenecie ?
> Maja , taki sam dostep jak kazdy , bez ograniczen .

Chcesz ograniczac dostep do INTERNETU ?????? Jak to sobie wyobrazasz ?
Tak jak w Korei, ze wyfiltrowali 500 amerykanskich serverow erotycznych
i z Korei sie tam nie polaczysz bezposrednio. Ale spoko sie polaczysz
przez inny server :) Kazdy taki filtr mozna obejsc.

> Czy sa grupy nt. sexu ze zwlokami ?
> Sa .
> Sa grupy na wszystkie tematy jak napisales i wiele grup z binaries
> obrazkow.
> Nie zauwazylem, aby okreslone grupy zostaly zakazane .

Kto ma to zakazac, skoro podobno w kazdej chwili jakis czub moze taka
grupe zalozyc z dowolnego miejsca na Ziemi :)

> zatem niech ktos oficjalnie powie jak jest
> zakazane czy dozwolone ?

Zalezy co. Bo poruszyles tutaj wiele roznych tematow. Pedofilia jest
zabroniona w Polsce, nie w internecie jako takim. Pornografia jest
dozwolona w Polsce. Agencje towarzyskie rowniez dzialaja legalnie,
sex-shopy rowniez. Sprecyzuj wiec o co ci chodzi, bo wychodzisz na
oszoloma.

--
Pozdrowienia, Easy_R
POLSKI SEX LINKS   http://www.info.erotica.pl