Re: Usenet = Pornografia ? bylo Re: Serwer

Autor: Easy^R (easy_at_kam.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 20:10:05 MET DST

Jacek wrote:

> Czy internet to wyspa exterytorialna ?

W wielu przypadkach tak. Np. malownicza wyspa Niue w Polinezji (domeny
*.nu), wyspy Tonga ( *.to) i wiele wiele innych. Znasz prawo na wyspie
Niue ? Skad wiesz co tam jest zabronione a co nie i w jaki sposob chcesz
to egzekwowac na podstawie prawa polskiego ?

> Jak mozesz pisac ze pedofilia jest zakazana w Polsce skoro w tej samej
> Polsce jest powszechnie dostepna przez internet ?

I zawsze bedzie tak dostepna. Poniewaz Siec Internet nie ogranicza sie
tylko do terytorium Polski. Czy to tak trudno zrozumiec ? Rownie dobrze
moglbys zabronic ludziom patrzenia na gwiazdozbior Panny bo przypomina
ci rysy nagiej kobiety :) Powiedz mi jak to sobie wyobrazasz ?
Wprowadzamy odgorny zakaz zabraniajacy patrzenia na gwiazdozbior Panny ?
Czy rozkladamy parasol nad polskim niebem i przy okazji blokujemy
ogladanie pieknego gwiazdozbioru Koziorozca czy Strzelca :)
Owszem, mozna odciac cala Polske od sieci internet i to by zalatwilo
Twoj problem. Tego chcesz ?

> Przeciez chyba nie mozna tak mowic, ze kradziez jest zakazana, ale przez
> usenet , czy internet nie, bo tego sie nie da zakazac ( przyklad
> kradziezy przy platnosciach cudzymi kartami kredytowymi).

Owszem, w wielu przypadkach jest prawie niemozliwe namierzenie osoby,
ktora uzywala kradzionej karty kredytowej. Wystarczy, ze taka osoba
skorzysta przy platnosci z jakiegos proxy servera i slad po niej
praktycznie ginie.
Czy to jednak oznacza, ze nie dziala zakaz kradziezy ? Nie, kradziez
jest scigana w kazdym kraju. Nie wszystkie jednak kradzieze sa do
wykrycia. I w zwiazku z tym kradzieze beda zawsze.

> Mozna rozpowszechniac porno przez usenet ?
> Jest rozpowszechniane.

Mozna.

> Pornografie dziececa przez usenet ?
> Jest rozpowszechniana.

Ale nie mozna. Jednak wiele osob (pedofili) ma gdzies ten zakaz. Sa
jednak scigani za to.

> Sex ze zwierzetami, ze zwlokami przez usenet ?
> jest rozpowszechniany .

Ale nie mozna. Ze zwlokami to nie wiem :)
Zobacz, krasc w Polsce tez nie mozna, a ile osob kradnie , kradlo i
krasc bedzie ?
Czepiasz sie slowa "rozpowszechniany". Ale pytanie moje jest KTO to
rozpowszechnia jesli chodzi o USENET ?
Server newsowy czy tez osoba, ktora takie zdjecie wpuszcza w Siec ?
Wedlug mnie rozpowszechnia osoba ktora puszcza zdjecie w Siec.
Jak z tym walczyc ?
Na serverach www jest to proste. Kasujemy strone www i po ptakach +
zadamy od admina udostepnienia danych osoby ktora te tresci zamiescila.
W przypadku serverow USENET taka procedura nie zadziala. Poniewaz np.
server news.icm.edu.pl nie ma zadnych danych osoby ktora puscila
zabronione zdjecie w Siec.
Takie dane mozemy uzyskac z NNTP-Posting Host w naglowku listu osoby
ktora puscila post. Nastepnie trzeba skontaktowac sie z providerem tego
NNTP-Posting-Hostu i on nam powinien podac dane tej osoby.
I taka procedura istnieje i jest stosowana przez policje wielu krajow.

> Dysponujac powyzszymi opiniami ze dzialajac w internecie w branzy
> hard-porno beda dzialaly legalnie, moga sie zabrac za tworzenie swoich
> serwerow www z hard-porno oficjalnie, jako zarejestrowane firmy.

Owszem moga. Czemu nie ? Porno jest dozwolone w Polsce i jest to jeden z
najlepiej platnych bussinesow na swiecie.
Teraz spojrz na polski server porno oczamy dysydenta chinskiego gdzie w
Chinach porno jest zabronione. Co on moze zrobic by uzytkownicy
internetu w Chinach nie mogli laczyc sie z polskimi serverami ?
Odfiltruje wszystkie domeny polskie na wszystkich routerach w Chinach ?
Wtedy nawet maila nie bedzie mogl do siebie wyslac premier Chin z
premierem Polski :)

--
Pozdrowienia, Easy_R
POLSKI SEX LINKS   http://www.info.erotica.pl