Re: UWAGA, TPSA straszy odcinaniem od Internetu niewygodnych im ludzi

Autor: vatt'ghern (vatghern_at_friko.sos.com.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 17:46:05 MET DST

futszak wrote:

> moze i sie nie wydaja, ale jak mi odetna telefon czym groza to mnie
> rodzinka zabije.

Moga? AFAIK jezeli nic nie zbroisz(nie mowie tu o textach na p.m.tel.:)
to nie maja prawa Cie odciac(ktos moze mnie poratowac jakims
paragrafem? obilo mi sie o uszy ze nie moga, tym bardziej, ze nie ma
innego operatora)

> o to to Ty sie nie martw, mnie jakos zidentyfikowali calkiem
> bezblednie jesli juz chodzi o to i robia sobie ze mnie sprawe
> polityczna.

Cosh, jestes znany;). Wprawdzie strowgery udostepniaja wiele dodatkowych
uslug(trzaski, zrywanie polaczen, konferencje, itp.) w wiekszosci
uruchamiajacych sie bez wiedzy uzytkownika i dokladnie wtedy, kiedy sa
absolutnie niewskazane, niemniej jednak o identyfikacji abonentow nie
slyszalem:).
> A tak przy okazji to gdybym mogl skorzystac z uslug normalnego
> providera (jedyny co jest zada az 60zl+vat za miesiac) to dawno bym to
> zrobil.

Chodzi o Telebank? Faktycznie chca dosyc duzo, ale uzytkownicy z ktorymi
rozmawialem byli po prostu zachwyceni(zwlacza ci ktorzy wlasnie odeszli
od 0202122). AFAIK jakosc uslug jest nieporownywalna.

vatt'ghern