Re: pedofilia na polskich serverach

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 20:06:13 MET DST

Gwidon Naskrent wrote:
>Nie wiem co to znaczy 'wieziacy dzieci'. Wiekszosc materialow
>pedofilistycznych powstaje za zgoda zainteresowanych.

hmm??? 5-latków?

>W kwestii kto jest sprawca - zajrzyj do kk i przekonaj sie sam co jest
>karalne.

wiem, wiem, jednak jeśli chodzi o mnie, to za moralnie naganne uważam właśnie
zmuszanie do tych zdjęć, nie karałbym fotografów robiących zdjęcia
16-latkom które na tym jeszcze zarabiają
wydaje mi się, że dużym problemem jest właśnie handel ludźmi, porywanie
dzieci, wykorzystywanie własnych dzieci, itd...

>Poprzez lapanie tych ludzi naprawde, a nie wirtualnie.

już pytałem - czy według ciebie wtedy pornografia dziecięca z Sieci
zniknie? przecież zdjęcia _już_ zrobiono

>Pewnie ze bedzie miala sens. Czy Unia Europejska nie ma sensu dlatego ze
>nie naleza do niej wszystkie kraje swiata, a nawet Europy? A ONZ? Tam jest
>przeciez paru czlonkow zawieszonych za nieplacenie skladek, a np. Korea
>Polnocna chyba w ogole wystapila.

OK, załóżmy, że cały świat wstępuje do waszej organizacji, poza jednym
państewkiem, wielkości Watykanu, w tym państwie umieszczonych jest 10 serwerów,
tylko na nich legalnie można umieścić jakieś tam zdjęcia, co zamierzasz
w takim wypadku zrobić? odciąć państwo od Internetu? a jak będzie to więcej,
niż jedno państwo?

>W zwiazku z tym taka organizacja bedzie miala sens tylko z tymi krajami
>ktore wiedza co robia.

przeczytaj to powyżej

>Tak, odciety jest winny i jego potomstwo az do dziesiatego pokolenia. No i
>pies.

jak zamierzasz odciąć kogoś od sieci, nie odcinając rodziny? będzie miał
strażnika ? jak zmusić wszystkich dostawców Internetu, by go nie obsługiwali?
jak zmusiłbyś TPSA? zabrać mu telefon?

nadal uważam, że wysuwacie tu kompletnie nieprzemyślane pomysły