Re: SENSOWNA PROPOZYCJA (bylo Re:Panie Płókarz,

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 19:24:18 MET DST

Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl> writes:

> Zastrzeżenie było takie, że jest to grupa z hirarchii alt.*. W ten
> sposób formalnie przegłosowane grupy np. z hierachii pl.* nie
> podlegałyby skasowaniu - trudno się spodziewać, żeby czytelnicy
> pl.sci.psychologia aprobowali wysyłanie im np. pornografii, trudno
> też kasować ww. grupę jeśli ktoś ją zaflooduje na śmierć jakimś
> badziewiem. Można by nawet ograniczyć zasadę do jakiejś części
> alt.*, np. wyłaczyć znane od dawna grupy alt.comp.*.

I jeszcze jakie? Bo chyba praktycznie nalezaloby wylaczyc z tego >99% grup.

Nie moze byc po prostu tak, ze jesli ktos zauwazy grupe _przeznaczona_
do dystrybucji nielegalnych materialow, to ja po prostu sam skasuje,
podpisujac sie (co najmniej) wlasnym adresem email, tak jak robia to
wszyscy odpowiedzialni ludzie? Ma to jednak istotne zalety:
- grupa jest kasowana natychmiast
- w przypadku przekretow wiadomo kto jest za to odpowiedzialny, nie ma
  zadnej odpowiedzialnosci zbiorowej.

--
Krzysztof Halasa
Network Administrator