Re: SENSOWNA PROPOZYCJA (bylo Re:Panie Płókarz,

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 12:25:02 MET DST

Krzysztof Halasa wrote:

[...]

> I jeszcze jakie? Bo chyba praktycznie nalezaloby wylaczyc z tego >99% grup.

I to byłoby miłe, gdyby tak się po prostu dało wstępnie zawęzić
selekcję. Ale ponieważ się nie da, uważam, że wprowadzenie limitu
interwencji mam sens.

> Nie moze byc po prostu tak, ze jesli ktos zauwazy grupe _przeznaczona_
> do dystrybucji nielegalnych materialow, to ja po prostu sam skasuje,
> podpisujac sie (co najmniej) wlasnym adresem email, tak jak robia to
> wszyscy odpowiedzialni ludzie? Ma to jednak istotne zalety:
> - grupa jest kasowana natychmiast

Jak mi to już wyjaśniono, tylko do czasu nadejścia cacncela
odświeżającego. Poza tym, czy wszystkie serwery w Polsce naprawdę są
skonfigurowane tak, że pozwalają na kasowanie grup/postów z
hierachii alt? O ile zdołałem się dowiedzieć, częstym defaultem jest
pozwolenie na zakładanie/wysyłanie dla wszystkich (z ew.
"geograficznym" ograniczeniem), oraz zakaz kasowania grup i
cancelowania postów również dla wszystkich.

> - w przypadku przekretow wiadomo kto jest za to odpowiedzialny, nie ma
> żadnej odpowiedzialnosci zbiorowej.

Jakich przekrętów?

--
Grzegorz Staniak