Re: panie plotkarz, głupiś pan

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 23:10:57 MET DST

Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl> writes:

> Jeśli grupa notorycznie zawiera materiały nielegalne, to IMHO
> powinna zostać skasowana. Z nazwy jako kryterium wycofuję się, bo to
> rzeczywiściwe nie ma sensu (ale wkurza mnie to zdrowo). A poza tym,
> jeśli na tych grupach popełnia sie przestepstwa, to ich usuwanie
> jest MBSZ moralnym obowiązkiem.

Wezmy taka grupe pl.internet.polip. Jesli ktos bedzie tu notorycznie
wysylal np. zdjecia pornograficzne, to zamierzasz ta grupe skasowac?
Zamiast np. aresztowac wysylajacego?
Ciekawa teoria.

> Podobnie jak zamknięcie lokalu w
> którym się notorycznie handluje narkotykami.

Czyli zamiast (winnych) handlarzy chcesz karac prawdopodobnie
niewinnego wlasciciela lokalu?
Dobrze ze nie chcesz zamykac szkol, tam tez podobno sie tym handluje.

> Jak dla mnie, nie ma
> sensu myślenie "jak im tu nie pozwolimy, to zrobią to gdzie indziej"
> - albo się egzekwuje prawo, albo nie.

W jakim prawie sa takie zasady jak powyzej?

--
Krzysztof Halasa
Network Administrator