Re: Odp: Odp: pedofilia na polskich serverach

Autor: Easy^R (easy_at_kam.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 09:44:44 MET DST

Bober wrote:

> To jest wierutne i obrzydliwe klamstwo EasyR. Serwis , ktory tak skrzetnie
> reklamujesz
> za pomoca banera, oferuje ZOOFILIE w najgorszym wydaniu, a zapisujac sie
> tam doskonale

Jest to serwer amerykanski, jesli uwarzasz, ze oferuja oni tresci
niezgodne z prawem amerykanskim podaj ich do Sadu. Ja moge linka dac
gdzie chce. Link nie jest przestepstwem. Przestepstwem jest
udostepnianie takich zdjec innym.

> Idac za ciosem to w Twoim dziale dla gejow promujesz stronke pod
> enigmatycznym tytulem
> ThumbTeenAlbum (czy cos takiego) gdzie tylko w dziale chlopak miesiaca
> znalazlem szereg
> fotek nastolatkow ( czyt. dzieciakow) co do wieku ktorych nie powinni miec
> czytajacy te slowa zadnych watpliwosci.

Nie ja prowadze strone ThumbTeenAlbum, wiec raczej zglos sie do jej
autora, admina lub providera.

> Na koniec pozostawiam sobie Twoje (hmmm, prawdopodobnie bez wiedzy
> rzeczywistego wlasciciela), kino.
> sex.net i jego webmaster siadaja przy tych filmikach. Chlopie Ty
> prezentujesz TWARDY HARD i to w dodatku
> dostepny dla dzieci i mlodziezy bez zadnych ograniczen.

Jak wyzej. Jest to serwis amerykanski, umieszczony na tamtejszych
serverach. Nie widze zwiazku zadnego.

--
Pozdrowienia, Easy_R