Re: pedofilia na polskich serverach

Autor: moa (moa_at_z.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 23:00:33 MET DST

toc,

 Wed, 01 Sep 1999 09:44:44 +0200, Easy^R <easy_at_kam.pl> wystukalbyl:

>Jest to serwer amerykanski, jesli uwarzasz, ze oferuja oni tresci

[...]

>Nie ja prowadze strone ThumbTeenAlbum, wiec raczej zglos sie do jej

[...]

>Jak wyzej. Jest to serwis amerykanski, umieszczony na tamtejszych

oj, easy, a jeszcze parę postów temu zarzekałeś się że te banery nie
mają nic wspólnego z treścią tych serwisów i są tylko "lepem na
naiwnych"...

a myślałem że od czasów mamby i jakże smutno zakończonej przygody z
pożal się boże "phreakingiem" to jednak trochę wydoroślałeś...

greetz,
        moa

--- GeeMail'98+ v0.931 (Y2K Compliant)