Odp: Odp: pedofilia na polskich serverach

Autor: Bober (bubek2_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 02:48:21 MET DST

Aby jeszcze bardziej zaostrzyc juz i tak napieta sytuacje przylacze sie do
tej dysputy
dolewajac oliwy do ognia:

> Widze, ze nie masz zielonego pojecia ja dzialaja progrmy banerowe typu
> click-cash.
> Platne jest od klikniecia a nie od korzystania z serwisu czy wykupienia
> accessu.
> Serwis nie musi zwierac zadnych wymienionych tresci. Jest to tylko haslo
> reklamowe przycigajace idiotow.
To jest wierutne i obrzydliwe klamstwo EasyR. Serwis , ktory tak skrzetnie
reklamujesz
za pomoca banera, oferuje ZOOFILIE w najgorszym wydaniu, a zapisujac sie
tam doskonale
wiedziales co bedziesz reklamowac, gdyz jestes informowany o tresciach tych
stron.
Notabene wystarczy przejsc sie po preview tej reklamowanej strony, aby
zobaczyc co ona soba reprezentuje i
nie zamydlaj oczu grupie swoimi glupawymi wywodami na temat nieznajomosci
wymiany banerow. Miales do
wyboru wiele innych a wybrales zoofilie. Czyzby Twoje sklonnosci wziely gore
nad zdrowym rozsadkiem.

> Natomiast sex.net.pl malo ze reklamuje ze ma galerie pre-teen, to
> rzeczywiscie ma ja, i posiada u siebie zdjecia typowo pedofilskie. I za
> to goscie ci bekna. Ja na swoich stronach nie mam zadnego zdjecia
> pedofilskiego czy animal sex. Oni maja. Zostana wiec przykladnie
> ukarani. Wiesz co robia w wiezieniu z pedofilami ? :) Nie zyczylbym tego
> najgorszemu wrogowi :)
Idac za ciosem, jezeli tak sie zastrzegasz od zdjec preteens to chyba wypada
zglosic rowniez Twoja strone, jako Frendly for Boylovers ( lagodne
okreslenie pedofilii), gdyz:
http://www.info.erotica.pl/free/alena/public/al4-10.jpg
Panienka nastoletnia ( zwana Alena),obnaza sie przed dwoma dzieciakami, co
do wieku ktorych nikt
nie powinien miec zadnych watpliwosci;
Idac za ciosem to w Twoim dziale dla gejow promujesz stronke pod
enigmatycznym tytulem
ThumbTeenAlbum (czy cos takiego) gdzie tylko w dziale chlopak miesiaca
znalazlem szereg
fotek nastolatkow ( czyt. dzieciakow) co do wieku ktorych nie powinni miec
czytajacy te slowa zadnych watpliwosci.
Na koniec pozostawiam sobie Twoje (hmmm, prawdopodobnie bez wiedzy
rzeczywistego wlasciciela), kino.
sex.net i jego webmaster siadaja przy tych filmikach. Chlopie Ty
prezentujesz TWARDY HARD i to w dodatku
dostepny dla dzieci i mlodziezy bez zadnych ograniczen.

Probojac byc swietym, zamydlasz oczy innym przed prawdziwym problemem jakim
jest niewatpliwie Twoja reklama stron o ogolnym dostepie przez DZIECI i
MLODZIEZ. Osobiscie wole zaplacic to pare zlotych za 0-700
i miec ta pewnosc, ze kontroluje poczynania moich dzieci, niz zdac sie na
"ochrone" ich przez Easy_R.
Jeszcze do tej pory nie spotkalem sie z tak obludnym czlowiekiem, choc zyje
juz paredziesia lat. Twoje stwierdzenie
o koncu swiata na jednym z postow maja zastosowanie jak najbardziej
rzeczywiste. Jezeli sa tacy ludzie jak Ty to
swiat sie konczy.
Nie bez obrzydzenia do Easy_R i z powazaniem do reszty grupy
Bober