Re: Pedofil Michal Durka, admin www.sex.net.pl

Autor: Buki (mbukowski_at_prolan.gliwice.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 10:12:57 MET DST

Easy^R napisał(a) w wiadomoœci: <37CBED6D.C01B947F_at_kam.pl>...
<ciach>

>Owszem, przejrzalem ja a tyle dokladnie w ciagu 30 minut na ile moglem.

<...>
>Podaj mnie do sadu i przestan teoretyzowac. Dzialaj a nie gadaj. Ja
>dzialam walczac z pedofilia takimi metodami jakie uwazam za sluszne i
>skuteczne.

Ja nie jestem kapusiem, nie sadz wszystkich swoja miara.
Jestem takze przeciwnikiem cenzury i takich fanatyków jak Ty.
Jak nie mam ochoty czegos ogladac to tego nie robie.
Jeszcze mi sie nie zdarzylo zeby obrazek z tresciami, których np. nie
akceptuje
 wyswietlil mi sie sam bez mojej wiedzy i zgody na ekranie i kazal na siebie
patrzec!

A jezeli wyszukiwanie tego typu tresci sprawia Ci przyjemnosc, to walke z
rzekoma pedofilia zacznij od SIEBIE!

Pozdrawiam
- Buki