Re: Jak wykryc porno na serwerze www ?

Autor: Jacek (expert_at_priv1.onet.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 09:49:13 MET DST

> to chyba logiczne w co klikaja, czy cos w tym zlego ze wole obejrzec
> gola kobiete lub pare zamiast patrzyc na tulipany ?
> masz mi za zle ze za duzo czasu pswiecam nagosci a za malo mam wiedzy
> o Baghingam?

Toz to pisalem, ze jak admin serwera www wypusci statystyke odwiedzin
stron na zewnatrz, przefiltrowana przez *.gif, *.jpg i cos tam
+ opisana metoda wskaznikow
to od razu trafisz na najczesciej odwiedzane strony ( czytaj klikane)
a poniewaz na wielu serwerach za click na banner placa 2-3 centy ( ale
adminowi) to tysiac clikow na dzien to 20-30 $
co na miesiac daje 600 -900$
Majac kilka takich serwerow mozna sie utrzymac.

A czy ludziska beda ogladaly tulipanki czy krajobrazy pokaza te
wskazniki.
Moze byc ze tulipanki beda mialy najwieksza ogladalnosc, kto to wie ?
Jacek