Re: Kontrola Internetu

Autor: Paweł Krawczyk (kravietz_at_ceti.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 16:38:33 MET DST

Marcin Jagodzinski <marcinj_at_webcorp.com.pl> wrote:
> Co do tego to hmm... no nie wiem... ile oni mają tego ruchu? Mimo wszystko
> to jednak są tony, a odróżnienie, czy coś jest zakodowanym tekstem, czy
> jakimś zipem chyba nie jest łatwe...

Technicznie jest to jak najbardziej możliwe, pozostaje kwestia skali
urządzeń przetwarzających w ten sposób cały ruch międzynarodowy Chin.
Myślę że z tym nie ma problemu, skoro Amerykanie są w stanie kontrolować
światową komunikację telefoniczną i elektroniczną w ramach Echelona.

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://ceti.pl/~kravietz/