Re: Kontrola Internetu

Autor: Jacek (expert_at_priv1.onet.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 19:33:06 MET DST

> Technicznie jest to jak najbardziej możliwe, pozostaje kwestia skali
> urządzeń przetwarzających w ten sposób cały ruch międzynarodowy Chin.
> Myślę że z tym nie ma problemu, skoro Amerykanie są w stanie kontrolować
> światową komunikację telefoniczną i elektroniczną w ramach Echelona.

A z tym echelonem to jest zart, czy to naprawde siedzi w sieci ?
Czy ktos spotkal sie z aktywnoscia Echelona ?

Np. gdy napisze 100 x Echelonis bad , to Echelon to wytnie, skasuje ,
czy
przepusci ?

Moze ktos z listy pracuje w Echelonie i powie jaki to poziom techniki
i na jakim superkomputrze to chodzi i czy archiwizuje wszystkie e-maile
(no problem) czy to jedynie taki mit (ale nie z M.I.T.)
Jacek