Re: Pedofil Michal Durka, admin www.sex.net.pl

Autor: Easy^R (easy_at_kam.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 16:57:49 MET DST

Buki wrote:

> Easy^R napisał(a) w wiadomoœci: <37CAB438.17867E5D_at_kam.pl>...
> <pociachane>
>
> Musiales te strone ogladac calkiem dokladnie sadzac z efektów.

Owszem, przejrzalem ja a tyle dokladnie w ciagu 30 minut na ile moglem.
Stad i efekty. Dziwi mnie wiec, ze admin tego servera nic nie znalazl
przez 2 dni szukania jak pisze.
A moze nie chcial znalesc ?
Ale nic to, zarzad firmy top.pl na ktorej serverze jest ten serwis oraz
Interpol zostali powiadomieni, pozostaje czekac na efekty.

> Dzieki za hasla, obawiam sie jednak, ze rozpowszechnianie takiej pornografii
> tez jest karalne... a Ty te strony niezle reklamujesz.

Podaj mnie do sadu i przestan teoretyzowac. Dzialaj a nie gadaj. Ja
dzialam walczac z pedofilia takimi metodami jakie uwazam za sluszne i
skuteczne.

--
Pozdrowienia, Easy_R
POLSKI SEX LINKS   http://www.info.erotica.pl