Re: Panie Płókarz, proszę przyjć wyrazy uznania

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 10:17:01 MET DST

Wojtek Sylwestrzak wrote:

> a czemu nie napisac po prostu na abuse_at_icm.edu.pl ?
> nie prosciej i sprawniej ?

Pokaż mi gdzie na www.usenet.pl lub news.icm.edu.pl znajduje sie
informacja o tych adresach. Czy wiedzę o nich użytkownik ma nabywać
przez anamnezję?

> jesli natomiast chodzi o grupy z hierarchii alt,
> to kazdy moze je sam kasowac i zakladac, bez angazowania
> adminow. w czym wiec problem ?

Na przykład w tym, że taką sprawę powinno się rozwiązywać raz na
zawsze, w skoordynowany sposób, Jeśli napiszę gdzieś o pedofilskiej
grupie, mogę mieć nadzieję, że po skasowaniu już się nie pojawi.
Jeśli skasuję ją sobie sam, nie mam takiej gwarancji. W tej sprawie
odpowiedzialność administratorów jednak istnieje.

> czy jak widzisz papierek na podworku to sam go podnosisz i wyrzucasz do
> kosza,
> czy biegasz i szukasz dozorcy, zeby go o tym zawiadomic ?

Czy jak widzisz codziennie grupy pijaczków sikające, śmiecące i
pieprzące się na sąsiednim podwórku, codziennie ich sam rozganiasz i
sprzątasz, czy dzwonisz do dozorcy lub na policję?

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>